Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

Yurtbay Seramik’ten Bayramın Anlamını Derinden Sorgulatacak Sıcacık Bir Reklam Filmi

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Yurtbay Seramik’ten Bayramın Anlamını Derinden Sorgulatacak Sıcacık Bir Reklam Filmi
Pandeminin hayatımıza uzunca bir süre yer etmesi ile birlikte kavramların ve anlamların sil baştan şekillendiği bugünlerde Yurtbay Seramik, yayınladığı yeni reklam filmi ile “bayramı neydi?” sorusunu gündeme getirerek düşündürüyor, bayramın anlamını derinden sorgulatıyor ve içimizi ısıtarak hafızaları tazeliyor.Tüm dünyada kuralları sil baştan şekillendiren pandemi, hayatımıza girmesi ile birlikte köklü değişikliklere neden oldu. Yeme içme alışkanlıklarımızdan tutun da çalışma düzenimize kadar etki eden pandemi, kavramların ve alışkanlıkların da anlamını sorgulatır oldu. Sevdiklerimizle aramıza fiziksel bir mesafe koymak zorunda kaldığımız, onlarla birlikte olmanın, onlara dokunmanın, onlarla yüz yüze iletişime geçmenin son derece özlemini çektiğimiz bugünlerde, yayınladığı yeni reklam filmi ile bizleri bir kez daha düşünmeye, bayramın asıl değerini ve anlamını sorgulatmaya, filmde vermek istediği asıl mesaj olan “bayram neydi?” sorusuna cevap aramaya sevk eden Yurtbay Seramik, yüzlerde tebessüm oluşturarak farkındalık yarattı.Gelecek güzel günlere işaret eden Yurtbay Seramik, eski normalin alışkanlıklarını hatırlatarak ayrı olduğumuz ve ayrı olacağımız sevdiklerimiz için bu bayram da böyle olsun diyerek samimi bir mesaj verdi.  KÜNYEReklamveren: Yurtbay SeramikAjans: Yurtbay Seramik Kreatif EkibiKreatif Direktör: Melis YurtbaySanat Yönetmeni: Fatih GüzeyGrafik Tasarım: Uğur TunçerKurumsal İletişim: Merve YunusoğluDijital Pazarlama & Sosyal Medya: Umut KaymazKullanılan Mecra: DijitalKaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Pandeminin hayatımıza uzunca bir süre yer etmesi ile birlikte kavramların ve anlamların sil baştan şekillendiği bugünlerde Yurtbay Seramik, yayınladığı yeni reklam filmi ile “bayramı neydi?” sorusunu gündeme getirerek düşündürüyor, bayramın anlamını derinden sorgulatıyor ve içimizi ısıtarak hafızaları tazeliyor.

Tüm dünyada kuralları sil baştan şekillendiren pandemi, hayatımıza girmesi ile birlikte köklü değişikliklere neden oldu. Yeme içme alışkanlıklarımızdan tutun da çalışma düzenimize kadar etki eden pandemi, kavramların ve alışkanlıkların da anlamını sorgulatır oldu. 

Sevdiklerimizle aramıza fiziksel bir mesafe koymak zorunda kaldığımız, onlarla birlikte olmanın, onlara dokunmanın, onlarla yüz yüze iletişime geçmenin son derece özlemini çektiğimiz bugünlerde, yayınladığı yeni reklam filmi ile bizleri bir kez daha düşünmeye, bayramın asıl değerini ve anlamını sorgulatmaya, filmde vermek istediği asıl mesaj olan “bayram neydi?” sorusuna cevap aramaya sevk eden Yurtbay Seramik, yüzlerde tebessüm oluşturarak farkındalık yarattı.

Gelecek güzel günlere işaret eden Yurtbay Seramik, eski normalin alışkanlıklarını hatırlatarak ayrı olduğumuz ve ayrı olacağımız sevdiklerimiz için bu bayram da böyle olsun diyerek samimi bir mesaj verdi. 

 

KÜNYE

Reklamveren: Yurtbay Seramik

Ajans: Yurtbay Seramik Kreatif Ekibi

Kreatif Direktör: Melis Yurtbay

Sanat Yönetmeni: Fatih Güzey

Grafik Tasarım: Uğur Tunçer

Kurumsal İletişim: Merve Yunusoğlu

Dijital Pazarlama & Sosyal Medya: Umut Kaymaz

Kullanılan Mecra: Dijital


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Ayça Peri, şarkısının geliriyle aileleri sevindirdiÖnceki Haber

Ayça Peri, şarkısının geliriyle aileleri...

Başkan Dilmaç’tan Ramazan Bayramı MesajıSonraki Haber

Başkan Dilmaç’tan Ramazan Bayramı Mesajı

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar