Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

Mobil POS ve Linkle Ödeme Çözümleri Fiziki POS’ların Yerini Alıyor

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Mobil POS ve Linkle Ödeme Çözümleri Fiziki POS’ların Yerini Alıyor
Türkiye’nin finansal teknoloji şirketi Sipay, müşterilerine dijital cüzdan, sanal POS, linkle ödeme gibi yeni nesil ödeme sistemleri sunuyor. Pandemi sonrası fintech ekosistemini değerlendiren Sipay Genel Müdürü Semih Muşabak, geçtiğimiz yıllarda linkle ödeme çözümlerinin kullanıcılar tarafından daha çok tercih edildiğini belirtirken bu yıl mobil POS’ların öne çıktığını belirtiyor. Aynı zamanda bu yıl dijital cüzdan çözümlerine de ilginin arttığını ve işletmelerin kendi cüzdan yapılarını ve sadakat programlarını oluşturarak müşterilerine hizmet vermeyi amaçladığını belirten Muşabak, önümüzdeki dönemlerde dijital cüzdan ve sanal POS ürünlerinin birbirlerini tamamladığı çözümlerin yaygınlaşacağını ifade ediyor. Kullanıcıların ödeme alışkanlıklarını değiştirme stratejisiyle yola çıktıklarını belirten Sipay Genel Müdürü Semih Muşabak, “Nakitsiz topluma geçiş kapsamındaki hedeflerimizin orta vadede gerçekleşmesini bekliyorduk ancak pandeminin de etkisiyle birlikte bu süreç kendiliğinden doğal ve hızlı bir şekilde gerçekleşti. Pandemi dönemi içerisinde son kullanıcıların ödeme tercihlerinde büyük değişimler gerçekleşerek, finansal teknoloji alanında hızlı bir büyüme yaşandı ve büyük güç kazandı. İnsanlar fintech sektörünün hızlı büyüme döneminde ciddi bir dijital ödeme alışkanlığı kazandı. Bunun yanı sıra, artık inovatif çözümler bekleyen toplum kesimlerinin varlığından söz edebiliriz. Sipay olarak bu hızlı büyümeyi kontrollü bir şekilde gerçekleştirerek bazı stratejik kararlar aldık. Pandemi öncesinde müşterilerimizi bizler yönlendirirken, oluşan yeni ihtiyaçlar sonucu müşterilerimizin bizi yönlendirdiği bir döneme geçmiş bulunmaktayız. Sipay olarak gerçekleştireceğimiz inovasyonlarla birlikte hem müşterimizin bu alışkanlıklarını korumalarını sağlayacağız hem de yeni taleplere uygun çözümler geliştireceğiz. 2020 yılında üç kere hedeflerimizi revize ederek ekiplerimizi büyüttük” dedi. 2021 içerisinde iki yeni ürün hizmete sunulacak Sipay Genel Müdürü Semih Muşabak gelecek hedeflerine dair ise şu sözleri ifade etti: “Bu yıl Sipay bünyesinde ufak bir danışmanlık ekibi kurduk. Potansiyel müşterilerimize, nasıl daha kolay ödeme alabileceklerine, hangi ürüne ihtiyaçlarının olduğuna, sistemlerinin nasıl çalışması gerektiğine ilişkin yönlendirmeler yapıyoruz. E-ticaret platformu olmayan müşteriler de Sipay’in avantajlarından faydalanabilmekte. Kısaca, işletmenin satacağı bir ürün ve hizmeti var ise, onlarla birlikte ürünlerini ve hizmetlerini daha fazla kişiye nasıl satabiliriz bu konuları konuşuyoruz. Hiçbir müşterimize bizim ürünlerimiz bu, bunu kullanabilirsiniz demeden, onların ihtiyaçlarına göre ürün yelpazemizi geliştirmeye çalışıyoruz. 2020’de kazandığımız ivmeyle 2021’e hızlı bir giriş yaptık diyebiliriz. İlk çeyrekte de hedeflerimizi aşarak 2021 hedeflerimizi tekrar revize ettik. İlk hedefimiz, müşterilerimize katma değerli hizmetler vermeye devam etmek ve onların satış adetleri artırmak. Çünkü biliyoruz ki onların büyümesiyle bizler de büyüyeceğiz. Bir diğer hedefimiz ise yenilikçi ürünlerle birlikte farklı sektörlere de hizmet verip müşteri sayımızı artırmak. Yurt dışında alacağımız lisanslar ve yeni çıkacak mevzuatlarla birlikte 2020’de başarmış olduklarımızı 2021’de devam ettirmeyi ve katlayarak büyümeyi hedefliyoruz. 2021’de iki yenilikçi ürünümüzü de müşterilerimizin hizmetine sunacağız.”Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Türkiye’nin finansal teknoloji şirketi Sipay, müşterilerine dijital cüzdan, sanal POS, linkle ödeme gibi yeni nesil ödeme sistemleri sunuyor. Pandemi sonrası fintech ekosistemini değerlendiren Sipay Genel Müdürü Semih Muşabak, geçtiğimiz yıllarda linkle ödeme çözümlerinin kullanıcılar tarafından daha çok tercih edildiğini belirtirken bu yıl mobil POS’ların öne çıktığını belirtiyor. Aynı zamanda bu yıl dijital cüzdan çözümlerine de ilginin arttığını ve işletmelerin kendi cüzdan yapılarını ve sadakat programlarını oluşturarak müşterilerine hizmet vermeyi amaçladığını belirten Muşabak, önümüzdeki dönemlerde dijital cüzdan ve sanal POS ürünlerinin birbirlerini tamamladığı çözümlerin yaygınlaşacağını ifade ediyor.

 

Kullanıcıların ödeme alışkanlıklarını değiştirme stratejisiyle yola çıktıklarını belirten Sipay Genel Müdürü Semih Muşabak, “Nakitsiz topluma geçiş kapsamındaki hedeflerimizin orta vadede gerçekleşmesini bekliyorduk ancak pandeminin de etkisiyle birlikte bu süreç kendiliğinden doğal ve hızlı bir şekilde gerçekleşti. Pandemi dönemi içerisinde son kullanıcıların ödeme tercihlerinde büyük değişimler gerçekleşerek, finansal teknoloji alanında hızlı bir büyüme yaşandı ve büyük güç kazandı. İnsanlar fintech sektörünün hızlı büyüme döneminde ciddi bir dijital ödeme alışkanlığı kazandı. Bunun yanı sıra, artık inovatif çözümler bekleyen toplum kesimlerinin varlığından söz edebiliriz. Sipay olarak bu hızlı büyümeyi kontrollü bir şekilde gerçekleştirerek bazı stratejik kararlar aldık. Pandemi öncesinde müşterilerimizi bizler yönlendirirken, oluşan yeni ihtiyaçlar sonucu müşterilerimizin bizi yönlendirdiği bir döneme geçmiş bulunmaktayız. Sipay olarak gerçekleştireceğimiz inovasyonlarla birlikte hem müşterimizin bu alışkanlıklarını korumalarını sağlayacağız hem de yeni taleplere uygun çözümler geliştireceğiz. 2020 yılında üç kere hedeflerimizi revize ederek ekiplerimizi büyüttük” dedi.

 

2021 içerisinde iki yeni ürün hizmete sunulacak

 

Sipay Genel Müdürü Semih Muşabak gelecek hedeflerine dair ise şu sözleri ifade etti: “Bu yıl Sipay bünyesinde ufak bir danışmanlık ekibi kurduk. Potansiyel müşterilerimize, nasıl daha kolay ödeme alabileceklerine, hangi ürüne ihtiyaçlarının olduğuna, sistemlerinin nasıl çalışması gerektiğine ilişkin yönlendirmeler yapıyoruz. E-ticaret platformu olmayan müşteriler de Sipay’in avantajlarından faydalanabilmekte. Kısaca, işletmenin satacağı bir ürün ve hizmeti var ise, onlarla birlikte ürünlerini ve hizmetlerini daha fazla kişiye nasıl satabiliriz bu konuları konuşuyoruz. Hiçbir müşterimize bizim ürünlerimiz bu, bunu kullanabilirsiniz demeden, onların ihtiyaçlarına göre ürün yelpazemizi geliştirmeye çalışıyoruz. 2020’de kazandığımız ivmeyle 2021’e hızlı bir giriş yaptık diyebiliriz. İlk çeyrekte de hedeflerimizi aşarak 2021 hedeflerimizi tekrar revize ettik. İlk hedefimiz, müşterilerimize katma değerli hizmetler vermeye devam etmek ve onların satış adetleri artırmak. Çünkü biliyoruz ki onların büyümesiyle bizler de büyüyeceğiz. Bir diğer hedefimiz ise yenilikçi ürünlerle birlikte farklı sektörlere de hizmet verip müşteri sayımızı artırmak. Yurt dışında alacağımız lisanslar ve yeni çıkacak mevzuatlarla birlikte 2020’de başarmış olduklarımızı 2021’de devam ettirmeyi ve katlayarak büyümeyi hedefliyoruz. 2021’de iki yenilikçi ürünümüzü de müşterilerimizin hizmetine sunacağız.”


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Netflix ve Riot Games’ten yeni animasyon dizisi: ARCANEÖnceki Haber

Netflix ve Riot Games’ten yeni animasyon...

Aksigorta Genel Müdür Yardımcısı Fahri Altıngöz: ‘Sigorta Sektöründe Mevzuat Yeniden Düzenlenmeli’Sonraki Haber

Aksigorta Genel Müdür Yardımcısı Fahri A...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar