Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

Migros’tan Perakende Sektörünün İlk Sanal INFLUENCER’ı: MIA STARWAY

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Migros’tan Perakende Sektörünün İlk Sanal INFLUENCER’ı: MIA STARWAY
Dijital dönüşüm alanında yatırımlarını hız kesmeden sürdüren Migros, yenilikçi vizyonuyla perakende sektöründe bir ilke daha imza atıyor. Migros; Türkiye girişim ekosistemine değer katmak amacıyla kurulan Migros Up platformunun destekçisi olduğu Evecrude Picture Animation Studio iş birliği ile perakende sektörünün ilk sanal influencer’ı Mia Starway’i tasarladı.Mükemmel alışveriş deneyimi yaşatmak amacıyla ileri teknoloji ve inovasyonu iş yapış biçimlerine entegre eden Migros, dünyada trend olan uygulamaları Türkiye’de hayata geçirerek sektöre öncülük etmeye devam ediyor. Migros, girişimlerle iş birliği geliştirme platformu olan Migros Up’un destekçisi olduğu Evecrude Picture Animation Studio ile birlikte tasarladığı sanal influencer Mia, pazarlama alanında perakende sektörüne yeni bir boyut getiriyor.Diğer sanal influencer’lardan farklı olarak Mia özel olarak tasarlanmış olup tam bir 3D modelleme ile daha özgün hareketler yapabiliyor. Gerçeklik ve hayal gücünün muazzam karışımı ile yaratılmış dünyasında, ürettiği içeriklerle sınırsız ve benzersiz bir şekilde kendini ortaya koyuyor. Sahip olduğu kişilik örüntüsüyle kendi içinde tutarlı ve bağlantılı tepkiler vererek yaşadığını hissettiren Mia, müşteriler ile samimi ve güvenilir bir ilişki kurmayı hedefliyor. Mia, sosyla medya hesabında Migros ile ilgili en güncel gelişmeleri ve ürün deneyimlerini keyifli bir şekilde paylaşırken aynı zamanda takipçileriyle ilk olarak Beylikdüzü 5M Migros mağazasında buluşacak. Mağaza içinde özel olarak tasarlanan etkileşim ekranından da içerikler paylaşacak ve ziyaretçileriyle birlikte dans ederek eğlenceli bir alışveriş deneyimi sunacak.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Dijital dönüşüm alanında yatırımlarını hız kesmeden sürdüren Migros, yenilikçi vizyonuyla perakende sektöründe bir ilke daha imza atıyor. Migros; Türkiye girişim ekosistemine değer katmak amacıyla kurulan Migros Up platformunun destekçisi olduğu Evecrude Picture Animation Studio iş birliği ile perakende sektörünün ilk sanal influencer’ı Mia Starway’i tasarladı.

Mükemmel alışveriş deneyimi yaşatmak amacıyla ileri teknoloji ve inovasyonu iş yapış biçimlerine entegre eden Migros, dünyada trend olan uygulamaları Türkiye’de hayata geçirerek sektöre öncülük etmeye devam ediyor. Migros, girişimlerle iş birliği geliştirme platformu olan Migros Up’un destekçisi olduğu Evecrude Picture Animation Studio ile birlikte tasarladığı sanal influencer Mia, pazarlama alanında perakende sektörüne yeni bir boyut getiriyor.

Diğer sanal influencer’lardan farklı olarak Mia özel olarak tasarlanmış olup tam bir 3D modelleme ile daha özgün hareketler yapabiliyor. Gerçeklik ve hayal gücünün muazzam karışımı ile yaratılmış dünyasında, ürettiği içeriklerle sınırsız ve benzersiz bir şekilde kendini ortaya koyuyor. Sahip olduğu kişilik örüntüsüyle kendi içinde tutarlı ve bağlantılı tepkiler vererek yaşadığını hissettiren Mia, müşteriler ile samimi ve güvenilir bir ilişki kurmayı hedefliyor. 

Mia, sosyla medya hesabında Migros ile ilgili en güncel gelişmeleri ve ürün deneyimlerini keyifli bir şekilde paylaşırken aynı zamanda takipçileriyle ilk olarak Beylikdüzü 5M Migros mağazasında buluşacak. Mağaza içinde özel olarak tasarlanan etkileşim ekranından da içerikler paylaşacak ve ziyaretçileriyle birlikte dans ederek eğlenceli bir alışveriş deneyimi sunacak.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
2021 yılında 4 kişilik bir aile haberleşmeye 4.238 TL harcadıÖnceki Haber

2021 yılında 4 kişilik bir aile haberleş...

İnform’un yeni nesil HYBRID SOLAR UPS’i ile enerjinizi güneşten alınSonraki Haber

İnform’un yeni nesil HYBRID SOLAR UPS’i...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar