Hatay
DOLAR7.2374
EURO8.7818
ALTIN415.59

Hasta Memnuniyetini Zirveye Taşımak İçin El Ele

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Hasta Memnuniyetini Zirveye Taşımak İçin El Ele
Liv Hospital doktorları, hemşireleri ve yardımcı sağlık personelleri misafirlerin deneyimini en iyiye taşımak için destek departmanlar ile işbirliği içinde ilerliyor. Liv Hospital “Hasta Memnuniyetine Destek Departmanların Etkisi” isimli konferansa ev sahipliği yaptı. Etkinliğin açılış konuşması Liv Hospital Grup Koordinatörü Meri İstiroti, Liv Hospital Ulus Genel Müdürü Taner Özbek ve Genel Müdür Yardımcısı Aysun Çakır Özçelik tarafından gerçekleştirildi.Liv Hospital Meri İstiroti yaptığı konuşmada “Misafirlerimiz olan hastaların memnuniyetinde rol sadece doktorlarımıza ve sağlık personeline düşmüyor. Destek departmanların da bu alanda görevleri var. Biz misafirlerimize en iyiyi sunmak için bir bütün olarak çalışıyoruz. Bugün de ‘İyiyi en iyiye nasıl taşıyabiliriz?’ sorusunu konuşmak için bir aradayız” dedi.Uzmanlar kendi alanlarının misafir memnuniyetindeki yerini anlattı“Hasta Memnuniyetine Destek Departmanların Etkisi” etkinliğinde Liv Hospital yöneticileri kendi çalışma alanlarının misafir hizmetlerine olan katkılarını anlattı. Hasta ve yakınlarının haklarının korunmasında hastane çalışanlarının sorumluluğu, hasta memnuniyetinin ölçümlenmesi ve değerlendirilmesi, biyomedikal departmanın hasta memnuniyetindeki yeri, otelcilik departmanının hasta memnuniyetindeki yeri ile teknik hizmetler ve bilgi sistemleri departmanının hasta memnuniyetindeki yeri konuşuldu.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Liv Hospital doktorları, hemşireleri ve yardımcı sağlık personelleri misafirlerin deneyimini en iyiye taşımak için destek departmanlar ile işbirliği içinde ilerliyor. 

Liv Hospital “Hasta Memnuniyetine Destek Departmanların Etkisi” isimli konferansa ev sahipliği yaptı. Etkinliğin açılış konuşması Liv Hospital Grup Koordinatörü Meri İstiroti, Liv Hospital Ulus Genel Müdürü Taner Özbek ve Genel Müdür Yardımcısı Aysun Çakır Özçelik tarafından gerçekleştirildi.

Liv Hospital Meri İstiroti yaptığı konuşmada “Misafirlerimiz olan hastaların memnuniyetinde rol sadece doktorlarımıza ve sağlık personeline düşmüyor. Destek departmanların da bu alanda görevleri var. Biz misafirlerimize en iyiyi sunmak için bir bütün olarak çalışıyoruz. Bugün de ‘İyiyi en iyiye nasıl taşıyabiliriz?’ sorusunu konuşmak için bir aradayız” dedi.

Uzmanlar kendi alanlarının misafir memnuniyetindeki yerini anlattı

“Hasta Memnuniyetine Destek Departmanların Etkisi” etkinliğinde Liv Hospital yöneticileri kendi çalışma alanlarının misafir hizmetlerine olan katkılarını anlattı. Hasta ve yakınlarının haklarının korunmasında hastane çalışanlarının sorumluluğu, hasta memnuniyetinin ölçümlenmesi ve değerlendirilmesi, biyomedikal departmanın hasta memnuniyetindeki yeri, otelcilik departmanının hasta memnuniyetindeki yeri ile teknik hizmetler ve bilgi sistemleri departmanının hasta memnuniyetindeki yeri konuşuldu.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Tarımda Eğitim Seferberliği; Kız Kardeşim Projesi İzmir’deÖnceki Haber

Tarımda Eğitim Seferberliği; Kız Kardeşi...

Brisa, CEO Water Mandate imzacısı olduSonraki Haber

Brisa, CEO Water Mandate imzacısı oldu

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar