Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

Centrum’dan ‘bağışıklığınıza multi destek*’ sağlayan reklam filmi

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Centrum’dan ‘bağışıklığınıza multi destek*’ sağlayan reklam filmi
Centrum’un, güçlü bir bağışıklık sistemi için takviye edici gıdanın önemini anlattığı eğlenceli reklam filmi yayında. Bağımsız araştırma şirketlerinin yaptığı araştırmalara göre** Covid-19 döneminde takviye edici gıdaların kullanım oranı yüzde 40 oranında artarken, her 5 kişiden 3’ü bu dönemde besin takviyesi kullanmaya başladı. Tüketiciler; içerisinde olduğumuz pandemi döneminde daha sağlıklı beslenmek,  daha uzun süre spor yapmak, uyku düzenine dikkat etmek gibi bağışıklık destekleyici birçok önlem alırken, yüzde 74’lük bir kesim hala bağışıklık destekleyici alternatifler arıyor.   GSK Tüketici Sağlığı’nın bu zorlu dönemde Centrum markasıyla tüketici içgörülerine dayanarak çektiği yeni reklam filminde yer alan; Aslı Hanım ve Can Bey karakterleri “bağışıklık sistemini güçlendirmek için  düzenli spor, sağlıklı beslenme ve düzenli uyku haricinde  ne yapılabilir?” sorusunu izleyenlerle buluşturuyor. Centrum, yeni reklam filminde 13 vitamin ve 11 mineral içeriğine vurgu yaparak tüketicileri vitamin ve mineraller konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor.’Centrum’la bağışıklığınıza multi destek* ‘sloganıyla çekilen eğlenceli reklam filminde son dönemde çok popüler olan kıyafet değiştirme akımından ilham alındı. Barış Berberoğlu imzalı reklam filminin prodüksiyonunu Hogarth ve 3/2 üstlendi.  KünyeReklamveren: GlaxoSmithKline Tüketici SağlığıReklamveren Yetkilileri:   Gülden Duykan Kankotan – Pazarlama DirektörüÖzge Özgüleryüz – Marka MüdürüReklam Ajansı: 4129GreyCEO&CCO: Alemşah ÖztürkStrateji ve Müşteri İlişkilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı: Leslie KrespinYaratıcı Yönetmen: Merve SubaşıTasarım Direktörü: Koray DoyranYaratıcı Ekip: Tuğkan Cabbar, Pınar Ulus, Özülkü UselMüşteri İlişkileri: Ekin Burcu Güler, Aycan UçaravcıDijital İletişim Ekibi: Soner Saygılı, Defne AyvazOperasyon Ekibi: Yaşar Eser, Miray SincerAjans Prodüktörleri: Gülşah Batıbeki, Kasım Bektaş, Can Aran, Sezgin SakaMedya Planlama: Publicis Group Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Centrum’un, güçlü bir bağışıklık sistemi için takviye edici gıdanın önemini anlattığı eğlenceli reklam filmi yayında.

 

Bağımsız araştırma şirketlerinin yaptığı araştırmalara göre** Covid-19 döneminde takviye edici gıdaların kullanım oranı yüzde 40 oranında artarken, her 5 kişiden 3’ü bu dönemde besin takviyesi kullanmaya başladı. Tüketiciler; içerisinde olduğumuz pandemi döneminde daha sağlıklı beslenmek,  daha uzun süre spor yapmak, uyku düzenine dikkat etmek gibi bağışıklık destekleyici birçok önlem alırken, yüzde 74’lük bir kesim hala bağışıklık destekleyici alternatifler arıyor.  

 

GSK Tüketici Sağlığı’nın bu zorlu dönemde Centrum markasıyla tüketici içgörülerine dayanarak çektiği yeni reklam filminde yer alan; Aslı Hanım ve Can Bey karakterleri “bağışıklık sistemini güçlendirmek için  düzenli spor, sağlıklı beslenme ve düzenli uyku haricinde  ne yapılabilir?” sorusunu izleyenlerle buluşturuyor. Centrum, yeni reklam filminde 13 vitamin ve 11 mineral içeriğine vurgu yaparak tüketicileri vitamin ve mineraller konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor.’Centrum’la bağışıklığınıza multi destek* ‘sloganıyla çekilen eğlenceli reklam filminde son dönemde çok popüler olan kıyafet değiştirme akımından ilham alındı.

 

Barış Berberoğlu imzalı reklam filminin prodüksiyonunu Hogarth ve 3/2 üstlendi. 

 

Künye

Reklamveren: GlaxoSmithKline Tüketici Sağlığı

Reklamveren Yetkilileri:   

Gülden Duykan Kankotan – Pazarlama Direktörü

Özge Özgüleryüz – Marka Müdürü

Reklam Ajansı: 4129Grey

CEO&CCO: Alemşah Öztürk

Strateji ve Müşteri İlişkilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı: Leslie Krespin

Yaratıcı Yönetmen: Merve Subaşı

Tasarım Direktörü: Koray Doyran

Yaratıcı Ekip: Tuğkan Cabbar, Pınar Ulus, Özülkü Usel

Müşteri İlişkileri: Ekin Burcu Güler, Aycan Uçaravcı

Dijital İletişim Ekibi: Soner Saygılı, Defne Ayvaz

Operasyon Ekibi: Yaşar Eser, Miray Sincer

Ajans Prodüktörleri: Gülşah Batıbeki, Kasım Bektaş, Can Aran, Sezgin Saka

Medya Planlama: Publicis Group 


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Johnson & Johnson Vision’ın astigmatik kırma kusuruna yönelik yumuşak kontakt lensi ACUVUE OASYS® 1-Day for ASTIGMATISM artık Türkiye’deÖnceki Haber

Johnson & Johnson Vision’ın astigmatik k...

JetBlue, ilk Airspace tasarımlı A321LR siparişini teslim aldıSonraki Haber

JetBlue, ilk Airspace tasarımlı A321LR s...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar