Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

Banka değil, Papara! Papara’dan yeni reklam kampanyası

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Banka değil, Papara! Papara’dan yeni reklam kampanyası
Türkiye’de ödeme teknolojilerini dönüştüren Papara, Para Transferi, Papara Black Card, Para İsteme/Gönderme ve Cashback Programı özelliklerini tanıtmak üzere dört filmden oluşan yeni bir reklam kampanyası başlattı.Filmler, “Banka değil, Papara!” söylemiyle geleneksel bankacılık deneyimini kullanıcıların gözünden anlatarak Papara’nın bunları nasıl ortadan kaldırdığını vurguluyor. Basit, hızlı ve kolay erişilebilir ürünlerle finansal hizmetler sunmak amacıyla 2016 yılında kurulan, yenilikçi adımlarıyla ödeme teknolojilerini dönüştüren ve 2021 Temmuz ayı itibarıyla 9.4 milyonu aşkın kullanıcıya ulaşan yerli FinTech markası Papara, dört filmden oluşan yeni bir reklam kampanyasını başlattı.Bir önceki reklam kampanyasında “Finansal özgürlükle tanış!” sloganıyla büyük ses getiren Papara, bu kez Para Transferi, Papara Black Card, Para İsteme/Gönderme ve Cashback gibi hizmetlerine odaklanıyor. “Banka değil, Papara!” sloganıyla lanse edilen filmlerde, geleneksel bankacılığa göre hızlı, teknolojik, avantajlı ve daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunan Papara dünyasına geçiş anlatılıyor. Reklam filmlerinin ilk kısmında alışılagelmiş bankacılık dünyasının yorucu ve kaotik ortamı tasvir edilirken, ikinci kısmında Papara’nın renkli ve kullanıcı dostu dünyası yer alıyor.Serinin ilk filminde Papara’da telefon rehberinde yer alan isimlere veya IBAN’a 7/24, ücretsiz ve hızlı para gönderebilme özelliğine vurgu yapılıyor. Kaotik banka ortamından sıkılan insanların iç sesi ekrana yansıtılıyor. İkinci filmde ise Papara Black Card ile dünyanın her noktasında kolay ve hızlı alışveriş yapmanın ayrıcalığı yaşatılıyor. Üçüncü film, para transferinde yaşanan kaosun Papara ile kolayca mutluluğa dönüşünü anlatıyor. Dördüncü filmde de Papara Cashback programı sayesinde anlaşmalı markalardan yapılan alışverişlerde hiç beklemeden anında nakit kazanmanın keyfi aktarılıyor.Papara’nın yeni reklam kampanyası da bir önceki reklam kampanyasında olduğu gibi YW imzası taşıyor. Filmlerin prodüksiyonunu PToT Film, yönetmenliğini de Emre & Gözde üstleniyor. REKLAM KAMPANYASININ KÜNYESİ Reklamveren: PaparaReklamveren Marka Ekibi: Fırat Koç, Gamze Sağ ÇolakReklam Ajansı: YWAjans Yönetimi: Serhat Gürcü, Seden GürcüKreatif Direktör: Yavuzhan GelYaratıcı Ekip: Kasım Koç, Selman Vardar, Deniz Alagöz, Salih Uzun, Rıdvan Baydur, Özkan YapalMüşteri İlişkileri: Cansu Ece Erdem, İrem TorunReklamveren Prodüksiyon Danışmanı: Hilal ErdebilProdüksiyon: PToTYönetmen: Emre&GözdeKaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Türkiye’de ödeme teknolojilerini dönüştüren Papara, Para Transferi, Papara Black Card, Para İsteme/Gönderme ve Cashback Programı özelliklerini tanıtmak üzere dört filmden oluşan yeni bir reklam kampanyası başlattı.Filmler, “Banka değil, Papara!” söylemiyle geleneksel bankacılık deneyimini kullanıcıların gözünden anlatarak Papara’nın bunları nasıl ortadan kaldırdığını vurguluyor.

 

Basit, hızlı ve kolay erişilebilir ürünlerle finansal hizmetler sunmak amacıyla 2016 yılında kurulan, yenilikçi adımlarıyla ödeme teknolojilerini dönüştüren ve 2021 Temmuz ayı itibarıyla 9.4 milyonu aşkın kullanıcıya ulaşan yerli FinTech markası Papara, dört filmden oluşan yeni bir reklam kampanyasını başlattı.

Bir önceki reklam kampanyasında “Finansal özgürlükle tanış!” sloganıyla büyük ses getiren Papara, bu kez Para Transferi, Papara Black Card, Para İsteme/Gönderme ve Cashback gibi hizmetlerine odaklanıyor. “Banka değil, Papara!” sloganıyla lanse edilen filmlerde, geleneksel bankacılığa göre hızlı, teknolojik, avantajlı ve daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunan Papara dünyasına geçiş anlatılıyor. Reklam filmlerinin ilk kısmında alışılagelmiş bankacılık dünyasının yorucu ve kaotik ortamı tasvir edilirken, ikinci kısmında Papara’nın renkli ve kullanıcı dostu dünyası yer alıyor.

Serinin ilk filminde Papara’da telefon rehberinde yer alan isimlere veya IBAN’a 7/24, ücretsiz ve hızlı para gönderebilme özelliğine vurgu yapılıyor. Kaotik banka ortamından sıkılan insanların iç sesi ekrana yansıtılıyor. İkinci filmde ise Papara Black Card ile dünyanın her noktasında kolay ve hızlı alışveriş yapmanın ayrıcalığı yaşatılıyor. Üçüncü film, para transferinde yaşanan kaosun Papara ile kolayca mutluluğa dönüşünü anlatıyor. Dördüncü filmde de Papara Cashback programı sayesinde anlaşmalı markalardan yapılan alışverişlerde hiç beklemeden anında nakit kazanmanın keyfi aktarılıyor.

Papara’nın yeni reklam kampanyası da bir önceki reklam kampanyasında olduğu gibi YW imzası taşıyor. Filmlerin prodüksiyonunu PToT Film, yönetmenliğini de Emre & Gözde üstleniyor.

 

REKLAM KAMPANYASININ KÜNYESİ

 

Reklamveren: Papara

Reklamveren Marka Ekibi: Fırat Koç, Gamze Sağ Çolak

Reklam Ajansı: YW

Ajans Yönetimi: Serhat Gürcü, Seden Gürcü

Kreatif Direktör: Yavuzhan Gel

Yaratıcı Ekip: Kasım Koç, Selman Vardar, Deniz Alagöz, Salih Uzun, Rıdvan Baydur, Özkan Yapal

Müşteri İlişkileri: Cansu Ece Erdem, İrem Torun

Reklamveren Prodüksiyon Danışmanı: Hilal Erdebil

Prodüksiyon: PToT

Yönetmen: Emre&Gözde


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
E-ticaret dünyasında kullanıcı sayısı 2,2 kat arttıÖnceki Haber

E-ticaret dünyasında kullanıcı sayısı 2,...

Özbek Artel Fitch’den kredi derecelendirmesi almayı başardıSonraki Haber

Özbek Artel Fitch’den kredi derecelendir...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar