© Sektorel 2021

ÇiçekSepeti ve Yapı Kredi’den KOBİ’lere Çok Özel Avantajlar

ÇiçekSepeti ve Yapı Kredi iş birliğiyle birlikte işlerini e-ticarete taşıyan ve ÇiçekSepeti’nden satış yapan KOBİ’leri çok özel avantajlar bekliyor.  

Türkiye’nin lider e-ticaret platformlarından ÇiçekSepeti, Yapı Kredi iş birliğinde KOBİ’ler; Eft/Havale muafiyeti, ücretsiz çek karnesi, %0 komisyon desteği, ücretsiz ürün listeleme, reklam bütçesi desteği gibi birçok avantaja sahip olabilecek.

 

Yapılan açıklamaya göre gerçekleştirilen iş birliğiyle ÇiçekSepeti’nde ilk defa mağaza açan ve ÇiçekSepeti’nden alacağı ödemeleri Yapı Kredi hesaplarına almayı taahhüt eden KOBİ’lerin 20.000TL’ye kadar olan satışlarından komisyon alınmayacak. KOBİ’ler ÇiçekSepeti’nde 3 ay süre ile ücretsiz ürün listeleme  hakkı kazanacak. Bir yıl boyunca geçerli olmak üzere ücretsiz 50 adet havale-EFT fırsatından faydalanabilecek  KOBİ’lere bir adet 25 yapraklı çek karnesi de ücretsiz verilecek. Ayrıca KOBİ’ler ÇiçekSepeti.com da kullanabilecekleri 250TL’lik reklam bütçesinin de sahibi olacak. 

 

Moda, takı & aksesuar, kişisel bakım, ev & yaşam, kozmetik, hobi ve oyuncak gibi pek çok farklı kategoride yüzbinlerce ürünü satışa sunan ve KOBİ’lerin dijitalleşmesine her dönem büyük katkı sunan ÇiçekSepeti, Yapı Kredi ile yaptığı yeni iş birliği ile KOBİ’lere olan desteğini arttırarak devam ettiriyor.

 

 

ÇiçekSepeti Hakkında

Türkiye'de e-ticaret sektörüne yeni bir bakış açısı getirmek, en hızlı ve kolay şekilde ürün gönderimi yapılmasını sağlamak hedefiyle, 2006 yılında kurulan ÇiçekSepeti, çiçek ve yenilebilir çiçek kategorilerinin yanı sıra bünyesine kattığı elektronik, ev & yaşam, kişisel bakım, süpermarket, kozmetik, moda, spor & outdoor, hobi, pet shop, ve takı & aksesuar gibi farklı kategoriler altında da yüzbinlerce ürünü müşterilerine sunuyor.

400’den fazla çalışan ve 20.000’den fazla tedarikçi ağından oluşan büyük bir ekiple operasyonlarını yürütmekte olan ÇiçekSepeti, bir teknoloji şirketi olarak her geçen gün gelişmeye ve online alışveriş deneyimini en iyi şekilde sunmak için çalışmaya devam ediyor. Tamamıyla bir Türk şirketi olan ÇiçekSepeti, Türkiye’deki başarı hikâyesini uluslararası alanda da “LolaFlora” markasıyla sürdürmekte olup başta Meksika olmak üzere pek çok farklı ülkede hizmet veriyor.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER